Brev til byrådet

Kære byrådsmedlemmer.

Jeg har i 2010 været sendt i en aktivering fra Gladsaxe Jobcenter, hvoraf jeg i dag lider af PTSD.

Da dette startede op som en arbejdsskade sag får jeg at vide, at ikke kun er alle mine papirer blevet smidt væk fra denne aktivering, men de er også erstattet af falske papirer, samt der står forkerte oplysninger i mine journaler.

Det ser ud til at der er 2 personer der står bag:

Nr. 1 er der ingen der kan ”huske” navnet på.  Han sendte mig ud at passe kriminelle indvandrere med et påskud om at det var et IT job.

Nr. 2 er ***** **** ved Gladsaxe jobcenter der inddragede min kontrakt fra denne aktivering under den første sygesamtale. Denne er bekræftet forvundet sammen med referaterne fra disse samtaler, hvoraf det ville fremgå at jeg blev nægtet krisehjælp. Desuden er de 2 sygesamtaler forsvundet fra mine journaler, og min kontrakt er erstattet af et tydeligt falsk dokument.

Det er nok første gang, at du hører om sagen, men eftersom at du har et ansvar for de ansatte som sendte mig ud i aktivering for at jeg kunne komme til skade, samt bagefter smider papirerne væk og forfalsker dem så min arbejdsskade ikke kan blive behandlet, så bliver jeg nød til at spørge, om det er et fælles byråd der dækker over disse ulovligheder, eller om jeg kan få mine papirer udleveret? Eller hvordan skal vi få denne sag afsluttet?

Som jeg ser det nu, så er jeg blevet sendt i en aktivering med henblik på at jeg skulle komme til skade, udelukkende fordi at jeg går lidt anderledes klædt.
Da jeg kom til skade har man valgt at dække over det ved at smide mine legale papirer (kontrakten fra min aktivering ved ******** der viser at jeg skulle lave IT, og som blev inddraget ved første sygesamtale, samt referater fra de 2 sygesamtaler hvoraf det fremgår at jeg blev nægtet krisehjælp) væk, samt lave dokumentfalsk ved at skrive falske oplysninger i mine journaler samt erstatte min legale kontrakt med en fra en falsk aktivering ved Tensor.

Da jeg ikke har kunnet komme igennem til Gladsaxe kommune uden at få den ene løgn efter den anden (hvis svar overhovedet), samt at klagenævn indtil videre forsøger at dække over hvad jeg er blevet udsat for, så ser jeg ikke nogen anden udvej end at gå til offentligheden med sagen. I første omgang er den lagt på nettet, hvis nødvendigt bliver der også sat navne på de involverede.
http://www.k10.dk/showthread.php?p=298612#post298612

Leave a comment